Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~piosenkaksiezycowa | użytkownik

imię i nazwiskopiosenka ksiezycowa adres|Rzeszów/Nowy Sącz zarejestrowany13.03.2007 @13:35:16 ostatnio na stronie23.11.2015 @16:39:30

wymagam od innych a jeszcze wiecej od siebie


-------------------------------------------

btw....


wróce pozniej................

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty160 komentarze560 posty na forum12

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~santadh    05.03.2008 @22:18:41
Dzięki
-ładna zima u Ciebie
~84Lukash    05.03.2008 @14:16:49
o prosze kolezanka z sącza ))) pozwole tez sobie dodac
_______
A tam gdzie przechodziłem, jedna po drugiej gasły latarnie
~ppiwowar    05.03.2008 @13:55:49
również witam
~Melancholik    26.02.2008 @17:52:31
wielkie dzięki , Twoje fotki też są świetne, pozdro
_______
I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger
~esaykeyns    17.02.2008 @13:43:56
Dziękuję bardzo za ciepłe powitanie, przeglądałem twoje zdjęcia bardzo ciekawe ,niektóre mówią o samej autorce.Ja miałbym pytanie?potrzebował bym rady jak u jąć w fotografii temat cisza?? byłbym wdzięczny za rade
~relikt    08.02.2008 @12:09:00
Dziękuje... Ty jedna mnie rozumiesz... Pozdrawiam...
~barbieprostytutka    08.02.2008 @01:14:58
dziękuje. ; )
_______
Dancing with myself.
~giftig17    07.02.2008 @21:06:03
bardzo dziękuję
_______
~ Dobre jest zawsze wrogiem lepszego. ~
~mangusta    07.02.2008 @20:11:27
no to jest to. xd
i w takich momentach mozna sie w tylek ugryzc. :P
najgorsze sa smietniki. ;p hah. ^^
_______
czekam na Twoją zemstę
~mangusta    07.02.2008 @20:07:26
hm. ciekawa propozycja. xd
nastepnym razem jak sie tam wybiore to zrealizuje. xd
chociaz ciezko bo punkt widokowy troche oddalony.
pozdrawiam. ^^
_______
czekam na Twoją zemstę
~relikt    03.02.2008 @15:36:02
Ależ jest gdyż nie każdy kusi się o komentarz wiec wyrażam swoją uzasadniona wdzięczność..
~relikt    03.02.2008 @15:07:58
Hey... dzięki za komentarz...
~santadh    20.01.2008 @21:41:25
Bardzo fotogeniczny
~gf1200    11.01.2008 @23:33:45
~bolero    10.01.2008 @20:12:39
czołem podglądaczu
~santadh    05.01.2008 @23:08:42
Dzięki za obserwacje
Pozdrawiam
~archiseb    05.01.2008 @22:27:29
Dziekuje Ciesze sie ze Ci sie podobają Przepatrze co masz u siebie. Moze cos mi wpadnie w oko :P
~mrzatzyk    30.12.2007 @18:37:21
no to ja też
~SyntheticDarkness    29.12.2007 @15:20:44
a nic, chciałam sie tylko przywitac. :P
_______
More ways to die...more reasons to live...
!nikx    28.12.2007 @20:42:22
No to pozdrawiam z rodzinnych stron:D
~SyntheticDarkness    26.12.2007 @18:25:14
Natkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D
_______
More ways to die...more reasons to live...
~Boston    23.11.2007 @18:28:36
Weakness...
~cocomor    18.11.2007 @18:17:39
dziękuję
~Hosz    08.11.2007 @19:04:56
cze
~zizzal    04.11.2007 @21:07:44
hmm ... mamy podobne zainteresowania i jesteśmy z tego samego miasta:P
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt